06 februari 2010

faddes botox är en viktig nyhet...

Förutom att jag är mot botox, kan jag också undra fenomenet Fadde.
Jag skulle inte låta mig sprutas med botox ens under pistolhot, inte heller om jag fick betalt dem 32 000 kr som Fadde har pungat ut.
Men undrar är det Fadde som ringer till tidningarna? Till Klick? Nu ska jag fixa upp mitt utseende. Häng med? Eller har han fotat själv och skickade in före och efterbilder. Som kan ses om man blir plusmedlem. Inte en chans att jag pröjsar för att få se bilder om honom.

För jag kan inte tro att tidningarna hänger i hans hälar hela tiden.
Finns det något allmänt intresse för att få veta om hans förehavande?

Eller vill han ge ett manligt ansikte för fåfängan?

Vad hemsk han måste känna sig när dem inte skriver om honom. Patetiskt. Med eller utan botox. Rena vaxkabinett.

2 kommentarer:

Törnebohms Hotspot sa...

Ja den där Fadde är väl männens victoria silverstedt...uach skulle aldrig spruta in sån där skit då skulle jag heldre gå till din salong och få lite vettig omvårdnad...*L*

Alexander Busk sa...

Vill du få 20% på permanent hårborttagning eller läppförstoring på Adam & Eva kliniken i Stockholm? Kolla in min blogg www.alexanderbusk.blogg.se och sök efter inlägget som heter: 20% rabatt på Läppförstoring och Permanent hårborttagning