08 februari 2010

oroar sig inte för rynkor...

Läser att Drew Barrymore oroar sig inte för rynkor inte heller oroar hon sig hör hängbröst.. Låter ju ganska sunt. Men hur gammal är hon egentligen? 34. Det är ju inget åldern. Jag minns när jag var 34 år gammal. Jag oroade mig inte heller om rynkor. Inte heller om hängande bröst. För jag hade varken den ena eller den andra.
Inte har hon det heller.
Hon har aldrig fött barn som hon har ammat. Det har inte jag heller gjort. Mina bröst är fasta och hänger inte heller. Än.

Blir intressant att höra förnekelsen vid 50- års åldern, och höra hur bra gener hon egentligen har. Plastikirurger måste flytta från Hollywood och söka jobb hos arbetskassan. ;)

Jane Fonda har ju skylt på sina goda gener tills hon helt plötsligt erkände och dessutom ångrade alla ingrepp hon hade gjort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste säga att din blogg var väldigt intressant=) Har själv problem med generande hårväxt(var på den vägen jag hittade till din blogg) funderade lite medan jag bläddrade runt, vad är diatermi? har aldrig hört talas om det innan, och jag lyckades inte hitta nån direkt förklaring på bloggen heller=) Skulle vara kul om du kunde skriva ett inlägg och berätta lite om det=)

Blue Eyes sa...

Tack för kommentaren och frågan. Det ska jag definitivt skriva om inom kort.
Men under tiden kan du kolla min hemsida där du kan få veta mer om diatermibehandlingen:
http://www.divage.se/harborttagning.html