17 december 2011

otrevligt bemötande från NeuLash...

Eftersom jag jobbar med hudvård tänkte bli återförsäljare för NeuLash, som är en produkt för att få längre fransar. På deras hemsida står att man ska ringa till dem, vilket jag gjorde.
Otrevligare bemötande har jag aldrig varit med om tidigare.
Jag ville veta lite priser, och lite mer info men det kunde jag inte få. Nej, hon ville ha min mailadress för att kolla upp mig och mitt företag, och ville se om det är inte alltför många som säljer produkten i min omedelbara närhet.
Suck.... det går ju för bövelen att köpa produkten på internet. Så vad spelar det för roll om det finns en till på nästa gata. Eller näst nästa gata... Sååååååå 80-tal.
Hon fick min mailadress. Hon har aldrig skickat nåt info för nåt mail har jag aldrig fått från företaget...

Berättade historien till en kollega. Hon tyckte samma sak. Väldigt otrevligt bemötande fick hon med. Kanske NeuLAsh är en bra produkt, men kan de inte bemöta mig trevligt så vill jag inte ha något med det företaget att göra med. Varför inte skicka de anställda till en charmkurs?

Jag köpte in Forticils istället. Och är nöjd. Bättre pris också. Jag säljer den i min klinik för 649 kr. Men kan även köpas på nätet med.




Inga kommentarer: