24 februari 2009

be happy....


Jag vill nog skämma bort mig med Body Milk John Masters Organics som är en underbar Body Milk som doftar av blodapelsin, grapefrukt och vanilj. Den absorberas lätt av huden och är en delikat blandning av mjölk, tistel, aloe vera och essentiella oljor. Tistelolja och havsalgshydrat ger huden fukt medan aloe veran läker huden. Rik på näring förnyar denna Body Milk huden samtidigt som den mjukgör.
Det finns även duschgel med samma doftämne i. Priset är kanske en aning högt 260 kr styck. Jag har nog lättare att ge ut nästan 300 kr för en body milk än för duschgelen som ändå bara åker ner i avloppet. Men jag skulle inte ha det svårt att ge bort som present.

De hittas på den underbara sidan be.happy som jag råkade gå in häromdan.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill bara varna dig för att tisteloja är starkt acneframkallande!Jag drabbades av det efter att ha smörjt pá en ögoncreme med tistelolja,acnen kom tinningarna o tog tvá ár att bli av med! www.ninainbcn.devote.se

Anonym sa...

Låter ljuvligt ! ^^

Blue Eyes sa...

Carina, jag är inte säker på att just tistel som orsakar akne, jag har tex aldrig hittat ögonkräm som jag tål. Och för övrigt har jag inga allergier eller är känslig för annat, men just ögonkräm orsakar alltid problem Så jag slutade med den.

Anonym sa...

Det finns en site som heter www.shenet.se där kan du läsa om olika ingredienser o vad de gör för din hud o kropp.
Just nu använder jag ögoncreme frán Dermalogica o den gár jättebra.Kram!www.ninainbcn.devote.se