13 februari 2009

Svensk hudvårdsprodukten KEB Skincare



En relativ ny produkt heter KEB Skincare som är förkortning av Kebnekaise. Två före detta modeller Louise Dufwa och Daniel Sand inte hittade det perfekta hudvårdsprodukten i den stora utbudet som redan översvämmar världen.. Enklast då förstås att tillverka eget. Då får man dessutom eksakt det man vill. Eller?
Av presentationen på deras hemsida är dock svårt att avgöra när de har lanserat produkten.
Prisläget är ganska hög, men som jag nyligen har läst till mig, tror gärna kunderna att hög pris är det samma som hög kvalite.
Förhoppningsvist stämmer detta.
  • Det är en unisex produkt som ska gå hem hos både kvinnor och män.
  • Har ej testats på djur.
  • Förpackningar är återviningsbara.
  • Naturbaserade ingredienser

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Eller mer om de som borde gett dig? Jag har bara fått av bästa kompisen när jag var yngre. och typ klasskamrater när man var 6 och var tvungen att göra ett kort till alla i klassen.

/Jillie

Anonym sa...

Sv: Ja, det gäller att se världen med positiva ögon. Föresten så utmanar jag dig att skriva om hur en värld skapat av dig skulle se ut. Det är det perfekta sättet att få lite vackerhet i vardagen :D Du ser inlägget om hur du går tillväga på http://brieost.blogg.se/2009/february/hur-skulle-en-varld-skapad-av-dig-se-ut.html om du inte redan sett det :D

/Jillie

Anonym sa...

Sv: Va härligt, kom ihåg att skriva en kommentar med länk i det inlägget hos mig så jag kan länka tillbaka :D Ser framemot att läsa om din värld.

/Jillie

Anonym sa...

Åh vad skönt att det inte bara är jag! ;D

Hoppas du får en jättebra alla hjärtans dag! Kram!